[tor-commits] [translation/torbutton-torbuttonproperties] Update translations for torbutton-torbuttonproperties

translation at torproject.org translation at torproject.org
Mon May 12 03:15:46 UTC 2014


commit 719b436807759aeccbe878e3f09339114959388b
Author: Translation commit bot <translation at torproject.org>
Date:   Mon May 12 03:15:45 2014 +0000

    Update translations for torbutton-torbuttonproperties
---
 fa/torbutton.properties |   10 +++++-----
 1 file changed, 5 insertions(+), 5 deletions(-)

diff --git a/fa/torbutton.properties b/fa/torbutton.properties
index 3e1de5f..33b9c2e 100644
--- a/fa/torbutton.properties
+++ b/fa/torbutton.properties
@@ -34,22 +34,22 @@ torbutton.popup.captcha.ask = Torbutton detected a Google Captcha. Would you lik
 torbutton.popup.captcha.always = از این پس، برای همیشه این اقدام صورت گیرد.
 torbutton.popup.redirect = عطف مجدد به مسیر مورد نظر
 torbutton.popup.no_redirect = عدم عطف مجدد به مسیر مورد نظر
-torbutton.popup.prompted_language = برای حفاظت بيشتر از حريم خصوصی شما، دکمه تُر می‌تواند نسخه انگليسی صفحات وب را درخواست کند. اين موضوع ممکن است باعث شود صفحه‌هایی که دوست داريد به زبان مادری خود بخوانيد به انگليسی نمايش داده شوند.\n\nآيا با اين وجود می‌خواهيد برای حفاظت بيشتر از حريم خصوصی درخواست نسخه انگليسی صفحات را بدهيد؟
+torbutton.popup.prompted_language = برای حفاظت بيشتر از حريم خصوصی شما، دکمه تُر می‌تواند نسخه انگليسی صفحات وب را درخواست کند. اين موضوع ممکن است باعث شود صفحه‌هایی را که ترجیح میدهید به زبان مادری خود بخوانيد، در عوض به انگليسی نمايش داده شوند.\n\nآيا با اين وجود می‌خواهيد برای حفاظت بيشتر از حريم خصوصی درخواست نسخه انگليسی صفحات را بدهيد؟
 torbutton.popup.no_newnym = Torbutton نمی تواند به شما یک شناسه جدید امن بدهد. دسترسی به پورت کنترل ویدالیا امکان پذیر نیست.\n\n آیا شما در حال اجرا بسته نرم افزاری مرورگر تُر هستید؟
 torbutton.popup.use_tbb = به نظر می رسد  شما در حال استفاده از Torbutton  با فایرفاکس هستید، که دیگر به عنوان تنظیمات امن تلقی نمی شود.\n\n در عوض ، ما توصیه می کنیم که آخرین بسته نرم افزاری مرورگر Tor  از طریق ارسال ایمیل به gettor at torproject.org یا با دانلود آن را در آدرس زیر بدست آورید:
 torbutton.popup.pref_error = Torbutton  نمی توانید تنظیمات را در دایرکتوری مشخصات مرورگر Tor را به روز رسانی کند
 torbutton.popup.permission_denied = لطفا یکی از دو تنظیم مجدد مجوز دایرکتوری مرورگر Tor و یا کپی آن را به یک مکان جدید.
 torbutton.popup.device_full = دیسک به نظر می رسد پر شده است. لطفا مقداری فضا خالی کنید یا تُر را به مکان جدیدی انتقال دهید.
 torbutton.title.prompt_torbrowser = اطلاعات مهم Torbutton
-torbutton.popup.prompt_torbrowser = حالا دکمه تور بطور متفاوتی کار می‌کند - دیگر نمی‌توانید آن‌را خاموس‌کنید.
-torbutton.popup.short_torbrowser = Important Torbutton Information!\n\nTorbutton is now always enabled.\n\nClick on the Torbutton for more information.
+torbutton.popup.prompt_torbrowser = اکنون Torbutton  بطور متفاوتی کار می‌کند - دیگر نمی‌توانید آن‌ را خاموش کنید.\n\nاین تغیرات به این دلیل اعمال شده است که استفاده از Torbutton در مرورگری که برای مرورگری بدون تر نیز استفاده میشود، ایمن نیست. نقصهای نرم افزاری آنقدر زیاد بود که به روش دیگری نمیتوانستیم آن را حل کنیم.\n\nاگر میخواهید به طور عادی به استفاده از فایرفاکس ادامه دهید، باید نرم افزار Torbutton  را حذف کرده و  Tor Browser Bundle (بسته مرورگر تر) را دانلود کنید. ویژگیهای خصوصی بودن تر، به آنهایی که در فایرفاکس است، برتری دارد، حتی هنگامی که فایرفاکس با Torbutton استفاده شود.\n\nبرای حذف 
 Torbutton، بروید به ابزارها ( یا tools اگر از نسخه انگلیسی فایرفاکس استفاده میکنید)، افزونه ها (Addons)، برنامه های گسترش یافته (Extensions ) و سپس دکمه Remove که در کنار Torbutton است را بزنید.
+torbutton.popup.short_torbrowser = اطلاعلت مهم Torbutton!\n\nTorbutton همیشه فعال باشد!\n\nبرای اطلاعات بیشتر روی Torbutton  کلیک نمایید.
 
-torbutton.popup.confirm_plugins = Plugins such as Flash can harm your privacy and anonymity.\n\nThey can also bypass Tor to reveal your current location and IP address.\n\nAre you sure you want to enable plugins?\n\n
+torbutton.popup.confirm_plugins = پلاگینها (برنامه های افزودنی فرعی بر روی برنامه اصلی) مانند فلش، میتوانند اختفا و ناشناس بودن شما را به خطر بیاندازند.\n\nآنها همچنین میتوانند "تر" را دور زده تا موقعیت کنونی و آدرس IP شما را برملا کنند.\n\nمطمئنید که میخواهید پلاگینها را فعال کنید؟\n\n
 torbutton.popup.never_ask_again = در آینده از من نپرس
 
 # Canvas permission prompt. Strings are kept here for ease of translation.
 canvas.siteprompt=This website (%S) attempted to access image data on a canvas. Since canvas image data can be used to discover information about your computer, blank image data was returned this time.
-canvas.allow=اجازه‌‌دادن برای آینده
+canvas.allow=در آینده اجازه بده
 canvas.allowAccessKey=A
 canvas.never=هیچوقت برای این وب‌سایت
 canvas.neverAccessKey=e



More information about the tor-commits mailing list