[tor-commits] [translation/torbutton-torbuttonproperties] Update translations for torbutton-torbuttonproperties

translation at torproject.org translation at torproject.org
Sun Jan 12 07:46:36 UTC 2014


commit a26577e795e5bc1cdee34213e3c2549566bb027d
Author: Translation commit bot <translation at torproject.org>
Date:   Sun Jan 12 07:46:35 2014 +0000

    Update translations for torbutton-torbuttonproperties
---
 he/torbutton.properties |    6 +++---
 1 file changed, 3 insertions(+), 3 deletions(-)

diff --git a/he/torbutton.properties b/he/torbutton.properties
index f2398e5..56a27a4 100644
--- a/he/torbutton.properties
+++ b/he/torbutton.properties
@@ -35,13 +35,13 @@ torbutton.popup.captcha.always = בצע תמיד פעולה זו מעתה והל
 torbutton.popup.redirect = עבור
 torbutton.popup.no_redirect = אל תעבור
 torbutton.popup.prompted_language = על מנת לזכות בפרטיות מוגברת, Torbutton יכול לבקש את הגרסה האנגלית של אתרי אינטרנט. זה עשוי לגרום לכך שאתרים אליהם אתה רגיל יוצגו באנגלית.\n\nהאם ברצונך לבקש לצפות באתרים באנגלית לצורך פרטיות מוגברת?
-torbutton.popup.no_newnym = Torbutton אינו מסוגל לספק לך זהות חדשה בביטחון. אין גישה אל Tor Control Port.\n\nהאם אתה מפעיל את חבילת הדפדפן של טור?
-torbutton.popup.use_tbb = נראה שאתה משתמש ב-Torbutton עם פיירפוקס, דבר שאינו מומלץ עוד.\n\nבמקום, אנו ממליצים שתשתמש בגרזה האחרונה של Tor Browser Bundle, אותה תוכל להשיג באמצעות דוא"ל לכתובת gettor at torproject.org או בהורדה מהכתובת:
+torbutton.popup.no_newnym = Torbutton אינו מסוגל לספק לך זהות חדשה בביטחון. אין גישה אל Tor Control Port.\n\nהאם אתה מפעיל את חבילת הדפדפן של Tor?
+torbutton.popup.use_tbb = נראה שאתה משתמש ב-Torbutton עם פיירפוקס, דבר שאינו מומלץ עוד.\n\nבמקום, אנו ממליצים שתשתמש בגרזה האחרונה של חבילת הדפדפן של Tor, אותה תוכל להשיג באמצעות דוא"ל לכתובת gettor at torproject.org או בהורדה מהכתובת:
 torbutton.popup.pref_error = Torbutton אינו יכול לעדכן את ההעדפות בתיקית הפרופיל.
 torbutton.popup.permission_denied = אנא קבע הרשאות חדשות לתיקייה בה נמצא דפדפן Tor או העתק אותו למיקום חדש.
 torbutton.popup.device_full = הדיסק נראה ללא שטח אכסון פנוי. אנא פנה מקום או העבר את דפדפן Tor למיקום חדש.
 torbutton.title.prompt_torbrowser = מידע Torbutton חשוב
-torbutton.popup.prompt_torbrowser = Torbutton עכשיו עובד אחרת: אי-אפשר לכבות אותו יותר. עשינו את השינוי הזה כי זה לא בטוח להשתמש ב-Torbutton בדפדפן שמתמשים בו לא רק ל-Tor. היו יותר מידי באגים שלא יכולנו לתקן בשום דרך אחרת. אם ברצונכם להמשיך בשימוש רגיל בפיירפוקס, עליכם להסיר את Torbutton ולהוריד את Tor Browser Bundle. מאפייני הפרטיות של Tor Browser מעולים למאפייני הפרטיות הרגילים של פיירפוקס, אפילו אם פיירפוקס בשימוש יחד עם Torbutton. להסרת Torbutton, גשו לכלים←תוספות←הרחבות ואז לחצו על כפתור ההסרה ליד ה-Torbutton.
+torbutton.popup.prompt_torbrowser = Torbutton עכשיו עובד אחרת: אי-אפשר לכבות אותו יותר.\n\nעשינו את השינוי הזה כי זה לא בטוח להשתמש ב-Torbutton בדפדפן שמתמשים בו לא רק ל-Tor. היו יותר מידי באגים שלא יכולנו לתקן בשום דרך אחרת.\n\nאם ברצונכם להמשיך בשימוש רגיל בפיירפוקס, עליכם להסיר את Torbutton ולהוריד את חבילת הדפדפן של Tor. מאפייני הפרטיות של הדפדפן של Tor מעולים למאפייני הפרטיות הרגילים של פיירפוקס, אפילו אם פיירפוקס בשימוש יחד עם Torbutton.\n\n להסרת Torbutton, גשו לכלים←תוספות←הרחבות ואז לחצו על כפתור ההסרה ליד ה-Torbutton.
 torbutton.popup.short_torbrowser = מידע חשוב על Torbutton!\nTorbutton עכשיו פועל תמיד.\nלחצו על ה-Torbutton למידע נוסף.
 
 torbutton.popup.confirm_plugins = Plugins such as Flash can harm your privacy and anonymity.\n\nThey can also bypass Tor to reveal your current location and IP address.\n\nAre you sure you want to enable plugins?\n\n



More information about the tor-commits mailing list